Hoe werkt het

Elke winkelier, stichting, vereniging, ondernemer en organisatie mag producten, diensten en activiteiten aanbieden in de webwinkel.  Heeft u hulp nodig bij aanmelden of plaatsen van producten? Dan helpen we u natuurlijk graag op weg. De klantenservice is te bereiken via e-mail (vragen@informelezorgassen.nl) en via chat. Daarnaast is de klantenservice telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur op 085 - 40 17 321.

 

Stap 1 – Aanmelden

U kunt zich eenvoudig en snel aanmelden als aanbieder bij Informele Zorg Assen. In verband met de facturatie hebben wij ook uw KvK-nummer en btw-nummer nodig. Het KvK-nummer kunt u opzoeken bij de Kamer van Koophandel. Het btw-nummer staat op uw belastingpapieren, deze begint met NL en eindigt op B.01 of B.02 enz.

 

Stap 2 – Wachten op goedkeuring

Direct na het aanmelden ontvangt u een bevestiging per e-mail van uw aanmelding. Wij beoordelen uw aanmelding binnen 2 weken. Vervolgens ontvangt u uw inloggegevens, of een afwijzing met toelichting. Met de inloggegevens kunt u inloggen op uw account.

 

Stap 3 – Producten plaatsen

Na het inloggen kunt u beginnen met het plaatsen van producten. Via het productbeheer kunt u producten toevoegen. Vergeet niet het btw-tarief goed in te vullen, als aanbieder bent u daar zelf verantwoordelijk voor.

 

Stap 4 – Bestellingen

De mantelzorger kan uw product bestellen in de webwinkel. U ontvangt van elke bestelling een bevestiging per e-mail. Bestellingen kunnen na 5 dagen worden opgehaald. Zo heeft u voldoende tijd om de bestelling te verwerken. Als u hebt aangegeven dat u het product kunt versturen, dan kan de mantelzorger hier ook voor kiezen. Bestelling moeten ook binnen 5 dagen worden verstuurd.

 

Stap 5 – Factureren en betalen

Bij het afhalen van een bestelling noteert u de afhaalcode waarmee u de bestelling in het systeem kan afboeken. Wij verzorgen de facturatie en de uitbetaling. Elke maand ontvangt u in de eerste week een overzicht en de uitbetaling van de voorgaande maand. Hier hoeft u verder niets zelf voor te doen.

 

Ga terug naar informatie voor aanbieders of bekijk de veelgestelde vragen.