Algemene voorwaarden: Leden

Stel je vragen op het forum. Neem deel aan evenementen. Informele Zorg Assen is dé verzamelplek voor mantelzorgers, zorgvrijwilligers en zorgprofessionals uit de gemeente Assen. Ontdek hoe anderen hun leven organiseren en deel je eigen ervaringen.

Versie 1.0

Wij willen graag de belangrijke afspraken vastleggen in begrijpelijke taal. Heb je vragen? Stel ze gerust!

  1. Definities
    1. Informele Zorg Assen: Een website voor iedereen die met zorg te maken heeft uit de gemeente Assen.
    2. Community: Onderdelen van de website waar interactie tussen leden centraal staat, zoals het forum en de agenda.
    3. Bezoeker: Een persoon die geen account heeft (of niet is ingelogd) op Informele Zorg Assen.
    4. Lid: Een persoon die lid is van de community. Een lid heeft een account op Informele Zorg Assen.
    5. Bijdrage: Verzamelnaam voor een discussie, reactie en evenement, door een lid geplaatst.
  2. Informele Zorg Assen
    1. Wij zijn Met Gezond Boerenverstand. Wij verzorgen de uitvoering en digitale ondersteuning van Informele Zorg Assen voor de Gemeente Assen.
    2. Wij hebben een helpdesk waar iedereen met vragen of opmerkingen terecht kan. E-mail ons via helpdesk@informelezorgassen.nl, bel ons via 085 - 80 81 280, of chat met ons via de chatoptie op deze website.
    3. Wij proberen e-mails binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
    4. Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur.
    5. Wij voelen ons vrij om op basis van de drukte de openingstijden van de helpdesk aan te passen.
  3. Voorwaarden
    1. Dit is een website voor de iedereen die met mantelzorg te maken heeft uit de gemeente Assen. Iedereen uit Assen of omringende gemeenten die met zorg of mantelzorg te maken heeft, of geinteresseerd is in het onderwep, kan zich aanmelden.
    2. De community van Informele Zorg Assen is openbaar en zichtbaar voor iedereen.
    3. Leden kunnen aan de community deelnemen.
    4. Lidmaatschap is gratis.
    5. Leden mogen onder één account actief zijn op Informele Zorg Assen.
  4. Deelnemen aan de community
    1. Leden krijgen een unieke gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze zorgvuldig en houd deze geheim om misbruik te voorkomen.
    2. Leden zijn zelf verantwoordelijk voor de bijdragen die worden geplaatst in naam van hun account.
    3. Wij hebben het recht om een account te blokkeren of toegang tot de community (tijdelijk) te ontzeggen bij misbruik of overtreding van de gedragsregels.
    4. Als je zelf je account verwijdert, of je account wordt geblokkeerd, dan blijven de door jou gestarte discussies en jouw reacties openbaar en zichtbaar. Je profiel wordt wel verwijderd.
  5. Gedragsregels
    1. Zorg voor correct taalgebruik. Nederlands is de voertaal.
    2. Gebruik duidelijke, korte titels.
    3. Bewerk je bijdrage als je nog wat wilt toevoegen of als je een fout wilt herstellen.
    4. Houd bijdragen beperkt tot het onderwerp ‘mantelzorg’ in de breedste zin van het woord.
    5. Houd je aan algemene normen en waarden:
      1. Wij accepteren geen illegaal, misleidend, onethisch, commercieel, discriminerend, lasterlijk, vulgair, racistisch, pornografisch of gewelddadig materiaal.
      2. Wij accepteren geen beledigingen, bedreigingen, dat men zich anders voordoet dan hij/zij is of de identiteit van iemand anders aanneemt, of andere schendingen van het recht.
      3. Wij accepteren geen spam. Zelfpromotie is wel toegestaan in de agenda.
      4. Wij accepteren geen content die inbreuk maakt op enig intellectueel eigendom.
      5. Plaats geen persoonlijke gegevens van anderen (zoals e-mailadressen of telefoonnummers).
  6. Moderatie
    1. Wij hebben meerdere community managers. Een community manager handelt vrij en naar eigen inzicht.
    2. Een community manager kan bijdragen zonder waarschuwing bewerken en verwijderen, bij overtreding van de gedragsregels.
    3. Een community manager kan bijdragen zonder waarschuwing verplaatsen als deze niet bij het juiste onderdeel staat.
    4. Een community manager kan account tijdelijk of permanent blokkeren van de community.
  7. Klachten
    1. Als je ontevreden bent over de informatie, of een gebruiker op de community, kan je een klacht indienen. Wij nemen klachten serieus en behandelen klachten zorgvuldig.
    2. Je kan een klacht indienen door contact op te nemen met onze helpdesk via helpdesk@informelezorgassen.nl.
  8. Privacy
    1. Wij behandelen persoonsgegevens overeenkomstig met de AVG. Dit leggen wij uit in ons privacybeleid.
    2. Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beveiligen.
    3. Wij hebben verwerkersovereenkomsten met alle derde partijen met wie wij persoonsgegevens delen.
  9. Geldigheid
    1. Deze algemene voorwaarden kunnen eens per jaar worden aangepast.
    2. Alleen de laatste versie van de algemene voorwaarden is geldend.

Alle informatie op één plek