Belangrijke informatie over mantelzorgwaardering 2023 en 2024.
Combineren van mantelzorg(en) en werk(en). Hoe doe jij dat?

Deze oproep is voor mantelzorgers die graag eens met me mee willen denken. Ik ben namelijk nieuwsgierig naar mensen die naast het mantelzorgen ook nog (thuis)werken. Hoe doen jullie dat? Ik zelf ben ook thuis aan het werk en vond (zeker in de beginperiode van Corona) het combineren met mantelzorgtaken vaak een uitdaging. Dingen lopen door elkaar en ik heb soms het idee dat ik van beide maar de helft “goed” kan doen. Wat ik zoek zijn mensen die het leuk vinden om wat handige tips of ervaringen uit te wisselen. Graag lees ik ze hier! Zodat meerdere mensen er hun voordeel mee kunnen doen. Laten we elkaar vooral helpen!
Natuurlijk is het soms lastig en zwaar, maar er gaat juist ook een heleboel goed! En die voorbeelden kunnen een ander (ver)sterken. Deel jij je ervaringen met ons? Het wordt zeer gewaardeerd!
Fijne avond.
Reacties (1)

het is idd soms lastig maar probeer goed te plannen, loopt natuurlijk niet altijd zo als gewild maar kijk dan wel wat heeft de hoogste prioriteit en dat gaat voor. Ik kan gelukkig nog wel schuiven. Verder goed overleg is erg belangrijk.
Succes allemaal in deze moeilijke hectische tijd.
Warme groet Elise
Reageer
Log in om te reageren op dit gesprek of meld je aan voor Informele Zorg Assen.