Meer informatie over de mantelzorgverklaring.
Even voorstellen Roelie

Vanaf vandaag is het platform bereikbaar voor vragen maar ook voor opmerkingen. Even zoeken hoe dingen werken. Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Roelie, 55 jaar, getrouwd en moeder van 2 volwassen zonen. Ik ben zelf mantelzorger voor een aantal verschillende personen en mag hier het platform beheren. Wat zou jij willen vinden, lezen of doen op een platform?
Laatst aangepast op 5 maart 2020 om 08:25Reacties (6)

Hoi ik ben Mark. Samen met mijn collega’s van Met Gezond Boerenverstand ben ik verantwoordelijk voor het ontwerp, de realisatie en het onderhoud van de website van Informele Zorg Assen! We doen ons uiterste best om de website zo simpel en prettig mogelijk te maken voor iedereen. We luisteren naar jullie feedback en gaan hiermee aan de slag 😄
Laatst aangepast op 5 februari 2020 om 16:34.
waar komt de term gezond boeren verstand vandaan?en wat mag ik mij er bij voorstellen
Marianne ik kan niet op je bericht reageren. Kan je een nieuwe reactie plaatsen? Dan kunnen we antwoord geven. Dankjewel!
Laatst aangepast op 21 mei 2020 om 10:44.
Mark kan jij uitleggen aan Marianne hoe jullie naam is gekozen? Dankjewel! Fijne dag.

Hoi ben Elise en heb de eer om samen te werken met nog een aantal mantelzorgers en Roelie van Guldener om de mantelzorger weg wijs te maken in de wereld van de regeltjes en zorghulp aanvragen waar mantelzorgers tegen aanlopen.
Wij zijn er met elkaar voor elkaar.
Warme groet

Hallo, ik ben Janneke en mag samen met Elise, Roelie en nog een paar andere mantelzorgers proberen jullie wegwijs te maken in de ingewikkelde wereld van de mantelzorgers en ook wil ik door middel van leuke weetjes en misschien makkelijke en goedkope recepten een beetje gezelligheid inbrengen. Het moet niet altijd zakelijk zijn tenslotte, een beetje afwisseling maakt de site voor iedereen toegankelijker!
Groet van mij!

Leuk Janneke! Natuurlijk zijn tips en trucs van anderen ook zeer welkom. Want 2 weten meer dan 1 uiteindelijk. Klinkt gezellig trouwens, leuke tips en weetjes. En goedkope en gemakkelijke recepten lijkt mij handig 🙂