Mantelzorgwaardering & Vragen

Ik heb op 3 mei de waardering aangevraagd, echter staat deze nog steeds op in afwachting. Ik heb hier al 2 maal contact over gehad, mij word dan verteld dat het iets langer duurt. Ik vind bijna 2 maanden voor enkel een afkeuring of goedkeuring echter wel erg lang. Kan er meer worden verteld?
Reacties (1)

Beste meneer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben alle aanvragen van mei behandeld. Kunt u nagaan of u een e-mail van ons heeft ontvangen wat betreft een goedkeuring of afwijzing van de aanvraag? Mogelijk is de e-mail in uw spam terecht gekomen.
Heeft u een aanvraag die is goedgekeurd? Dan kunt u de bevestigingsmail gebruiken om in uw account te komen van http://www.informelezorgassen.nl. Vervolgens kunt u in uw account kiezen hoe u de €100,- Mantelzorgwaardering wil besteden. U kunt het bedrag op uw rekening laten storten of het bedrag besteden in onze webshop.
Heeft u een aanvraag die is afgekeurd? Dan hebben wij de afwijzing met mogelijke afwijzingsredenen naar u toe gemaild.
Heeft u geen e-mail ontvangen, of nog andere vragen? Dan kunt u contact met ons opnemen via vragen@informelezorgassen.nl of bel ons op 085 – 80 81 280. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Judith
Klantenservice Informele Zorg Assen
Reageer
Log in om te reageren op dit gesprek of meld je aan voor Informele Zorg Assen.