Belangrijke informatie over mantelzorgwaardering 2023 en 2024.
Nieuwe website Informele Zorg Assen

Vanaf vandaag hebben we een nieuwe website, met een grote uitbreiding van informatie en interactiemogelijkheden. Een mooie stap om mantelzorgers nog beter te ondersteunen.
De inhoud van de website is ontwikkeld door mantelzorgers, zorgprofessionals, beleidsmedewerkers en de bouwer.
Maar je hebt vast nog tips voor de toekomst. Wil jij die met ons delen? Zo helpen wij elkaar.
Laatst aangepast op 30 januari 2020 om 10:06Reacties (32)

Hallo
Ik snap niks van deze site. Waar staat mijn waardering waar kan ik het uitgeven? Heel erg onduidelijk.
In de mail je krijgt je waardering kom op de website helemaal niks.
Geen winkel te bekennen.
Mvg Quirina

Goedemorgen Quirina,
Leuk dat je op de website bent gekomen voor de waardering. Je kunt op de homepagina klikken op aan de slag en dan op klantwaardering. Daar staat dan hoe je in 3 stappen je waardering kunt aanvragen. Ik hoop dat het lukt.
Ik ben nieuwsgierig wat je verder van de website vindt.
Fijne dag.
Groet van Roelie.

Dag Quirina,
Welkom op de nieuwe website! Bedankt voor het delen van je waardevolle feedback, we begrijpen het probleem 😃 Omdat meer mensen hier tegenaan zijn gelopen hebben we het proces (hopelijk) versimpeld: de webwinkel is nu te vinden onder “Community” > “Webwinkel”. Hopelijk helpt dit!
Vriendelijke groet,
Mark

Goedemorgen, hier hetzelfde verhaal heel onduidelijk en idd ik heb geen idee waar je je waardering kunt bekijken.

Goedemorgen Mariska,
Leuk dat je al op de website bent geweest voor de waardering. Jammer dat het niet lukte. Je kunt op de homepagina klikken op aan de slag en dan op klantwaardering. Daar staat dan hoe je in 3 stappen je waardering kunt aanvragen. Ik hoop dat het lukt.
Ik ben nieuwsgierig wat je verder van de website vindt. Laat je het weten?
Fijne dag.
Groet van Roelie.

Hoi Mariska,
Wellicht heb je het inmiddels al gevonden, anders kun je via je account je mantelzorgwaardering aanvragen:
https://informelezorgassen.nl/mijn-account/
Ik hoor graag of het lukt!
Vriendelijke groet,
Mark

Hier precies hetzelfde verhaal, snap niks van deze nieuwe site… erg onduidelijk

Goedemorgen Nadine,
Ik snap dat het even wennen is op de nieuwe website. Je kunt op de homepagina klikken op aan de slag en dan op klantwaardering. Daar staat dan hoe je in 3 stappen je waardering kunt aanvragen. Ik hoop dat het lukt.
Wat vindt je verder van de website.
Fijne dag.
Groet van Roelie.

Hoi Nadine,
Hopelijk is het inmiddels gelukt, anders kun je via hier je mantelzorgwaardering aanvragen:
https://informelezorgassen.nl/mijn-account/
Via het menu onder “Community” vind je de webwinkel 😃
Vriendelijke groet,
Mark

hier ook geen idee waar ik het aan kan vragen en een heen en weer gehobbel

Goedemorgen Ineke,
Jammer dat je aan het heen en weer hobbelen bent.
Ik snap dat je de site voor de waarderingen wilt bekijken. Je kunt op de homepagina klikken op aan de slag en dan op klantwaardering. Daar staat dan hoe je in 3 stappen je waardering kunt aanvragen. Ik hoop dat het lukt.
Ik ben nieuwsgierig wat je verder van de website vindt. Misschien is het even wennen.
Fijne dag.
Groet van Roelie.

roelie klik je op waardering dan gaat het niet verder
nu ik via nieuw inlog nogmaals er op klik is het wel in beeld
maar waarom als je inlog gegeven aanvraagt om dat je dat niet meer weet er opeens staat dat je lid ben van af 2020
Laatst aangepast op 5 februari 2020 om 15:33.
Hallo
Je moet erachter zetten webwinkel.
Bij het adresbalk
https://informelezorgassen.nl/webwinkel/
Groetjes

Hallo Quirina,
Dank voor je tip. Zo kan het ook! Ik zou het leuk vinden als je eens op de website zou willen kijken. Graag hoor ik jouw mening wat je er van vindt. Dat zou ik leuk vinden. Natuurlijk hoor ik dan ook graag jouw punten waar je tegen aan loopt. Dat helpt ons ook weer verder. Groet Roelie.

Inderdaad, bedankt voor de tip Quirina! We hebben de webwinkel nu ook in het menu opgenomen onder “Community”. 🙂

vind het een gemis dat je er niet gelijk heen kunt gaan als je klikt op gelijk naar waardering .
Laatst aangepast op 5 februari 2020 om 15:30.
Dag Ineke,
Doordat het een nieuwe website is, zal er waarschijnlijk ook opnieuw worden geregistreerd. Heeft verder geen gevolgen hoor. Fijne dag!

Dag Ineke,
Goede tip! Dit is zeker iets waar we wat mee gaan doen en uiteindelijk zorgen we dat het gemakkelijker wordt om hier te komen. Voor nu kun je in ieder geval snel bij de webwinkel komen via het menu onder “Community”. Je waardering vind je in “Mijn account” https://informelezorgassen.nl/mijn-account/.
Vriendelijke groet,
Mark

Het is mij na heel veel gedoe wel gelukt om in de webwinkel te komen (door zelf handmatig de link in de adresbalk aan te passen want er is geen directe link naartoe) maar nu krijg ik een bevestiging van mijn bestelling in de mail op naam van Albert De Jong maar zo heet ik helemaal niet???
Bij toeval weet ik dat Albert De Jong de bedrijfsleider van de Jumbo is alwaar ik de cadeaubonnen heb aangevraagd.
En ja er staat inderdaad in drie stappen uitgelegd hoe je je bestelling kunt doen, maar de link naar de webwinkel ontbreekt gewoon.
Dat heeft niets met “wennen aan” te maken maar het is gewoon een manco.
Er gaan duidelijk dingen flink mis op deze nieuwe website.
Met vriendelijke groet,
E. Bleijleven.

Goedemorgen,
Dank voor uw bericht. En excuses voor het ongemak. Wat vervelend dat het voor u zo niet werkt. Ik denk dat het ook even wennen is. Natuurlijk ook voor ons. We zullen er zeker naar kijken. Blijf het vooral noemen hier, dan kunnen we er samen wat aan doen. Een fijne dag.
Groet Roelie.

Dag E Bleijleven,
Helemaal begrijpelijk dat dit niet is hoe je wilt dat het werkt! We hebben iedereens feedback hierover meteen meegenomen en je kunt nu via “Community” > “Webwinkel” direct naar de webwinkel 😊 Bedankt ook voor het uitleggen van de verkeerde naam op de bestelling, hierdoor hebben we het technische probleem direct kunnen oplossen! Erg fijn 😃
Vriendelijke groet,
Mark

Hallo Quirina,
Per ongeluk heb ik je vorige reactie verwijderd. Even wennen, ook voor mij. Maar fijn dat het nu wel is gelukt. Groet van Roelie.

Dag Roelie,
Al jarenlang mantelzorger. Zie nu tot mijn verrassing dat ik lid ben vanaf 27 januari 2020! Waar kan ik uitloggen?

Goedemorgen Kees,
Waarschijnlijk door de nieuwe website ben je opnieuw geregistreerd. Wat top dat je al heel veel jaren mantelzorger bent! Respect. Uitloggen kan linksboven op de site. Daar staat je naam als je bent ingelogd. Op klikken en kiezen voor uitloggen. Fijne dag toegewenst.

Dag Kees,
De nieuwe website maakt inderdaad dat je lid bent sinds januari 2020, maar dat gaat alleen over de nieuwe website en de community die nu beschikbaar is gesteld. Wij willen er juist in voorzien dat iedereen kan aangeven sinds wanneer ze mantelzorger zijn, daarvoor hebben we een veld beschikbaar gesteld die je in je account kunt instellen: https://informelezorgassen.nl/mijn-account/instellingen/?tab=mantelzorger
Excuus voor de verwarring!
Vriendelijke groet,
Mark

Wat een mooie site ! mijn complimenten!
De zorgwaardering is heel gemakkelijk te vinden als je inlogt !

Goedemorgen Wil,
Mooi he. Vind ik ook. Fijne dag. Groet van Roelie.

Dag W.,
Super bedankt voor het compliment! We doen ons uiterste best om voor iedereen een goede ervaring te maken en proberen zo goed mogelijk gehoor te geven aan alle feedback 😃
Vriendelijke groet,
Mark

Wat is een aanvullende rol?
Zou het misschien handig zijn om er een ? bij te zetten voor tekst een uitleg zodat je weet waarom je wel of niet een vinkje zet
Laatst aangepast op 5 februari 2020 om 16:37.
Dag H.,
Een aanvullende rol kun je aanvragen op het moment dat je bijvoorbeeld naast mantelzorger ook zorgprofessional bent. Je krijgt dan aanvullende opties om je profiel te verrijken (in het voorbeeld van zorgprofessional kun je bijvoorbeeld aangeven bij welke zorginstelling je werkzaam bent).
Vriendelijke groet,
Mark

Je kunt aangeven of je je gegevens wilt delen met derden. Vaart Welzijn en CPM. Welke gegevens gebruiken ze en wat doen ze ermee?

Dah H.,
Als je je gegevens deelt met Vaart Welzijn en CPM dan krijgen ze toegang tot alle informatie die je op Informele Zorg Assen hebt ingevuld. Dit gebruiken ze primair om je gerichte nieuwsbrieven toe te sturen. Je kunt je hier op elk moment weer voor afmelden 😊
Vriendelijke groet,
Mark
Reageer
Log in om te reageren op dit gesprek of meld je aan voor Informele Zorg Assen.