Meer informatie over de mantelzorgverklaring.
Weekend, wat ga je doen

Weekend, wat ga jij doen? Ik hoor soms dat we niet zó veel meer mogen of kunnen. Ik ga proberen om wat te ontspannen en wat leuks te doen. Hoe doe jij dat? Sowieso best lastig maar zeker als je ook nog ondersteunende (mantel)zorgtaken hebt. Probeer wat afleiding te zoeken en zo je hoofd wat leeg te maken.
Ter inspiratie:
Legpuzzel, kruiswoordpuzzel, boek lezen, schrijven, bordspel, happystones maken, verstoppen en/of zoeken, knutselen, diamond painting, muziek luisteren, kleuren, tekenen of schilderen, fotograferen, een online training of lezing volgen, met een vriend of vriendin (video)bellen, de natuur in, wandelen, fietsen, buiten sporten, yogales volgen online, ontspannings-oefeningen doen via YouTube.
Heb je nog aanvullingen, deel ze ter inspiratie hier gerust. Fijn weekend, lief mens.
Take care of yourself and each other!
Laatst aangepast op 30 januari 2021 om 17:13Reacties (2)

zit helaas thuis met een burntout, maar als ik de weerberichten mag geloven kunnen we zondag de sneeuw in!!! probeer elke dag een frisse neus te halen, maar 20 cm sneeuw is toch wel bijzonder geworden, dus snowboots en dikke jas aan en genieten maar, ik hoop dat er meer mensen zijn onder jullie die dit kunnen en gaandoen, veel plezier!!!

Hallo Janneke,
Wat vervelend dat je thuis zit met klachten. Fijne tips geef je. Inderdaad buiten en bewegen geeft vaak wat ruimte en energie.
Ik wens je rust en een spoedig herstel. Elke dag een stapje vooruit.
Warme groet.