Worden mensen het een beetje zat?

Ik zie het om me heen en verneem het ook in mijn omgeving. We zijn er wel een beetje klaar mee met z’n allen. Want nu het beter gaat, verlangen mensen weer steeds meer naar “het oude”. Het “nieuwe gewoon” lijkt nog best lastig en ver weg. Wat vind jij van dit alles? Duurt het te lang of is dit tempo van aanpassen en (maat)regels volgens jou oké?
Reacties (1)

Het tempo is oke maar er zijn uitzonderingen.
Voor de ouderen, zieken en gehandicapten onder ons is die knuffel zo vreselijk belangrijk ik vind dat zij hier zelf een stem in hebben samen met hun familie, bij hun gaat het toch echt om kwaliteit van leven en niet meer om kwantiteit.
Ik mis zelf ook het contact met mijn mede mensen maar kan het nog relativeren en laat daar waar verantwoord wel de teugels vieren, ik ga ook voor kwaliteit maar zoek de moeilijkheden niet op.
Ik zal niet als eerste op een terras gaan zitten of de drukte op zoeken maar wel meer naar buiten gaan, alleen al voor de sfeer maar wel op gepaste afstand.
Spreek ook weer af met vrienden voor een bakkie op gepaste afstand of buiten en in een klein groepje.
Reageer
Log in om te reageren op dit gesprek of meld je aan voor Informele Zorg Assen.